Vecka 8

Haha ja fint blev det inte, men förhoppningsvis blir jag bättre ju mer oftare jag gör det..


Jag orkade inte fylla i det, men torsdag, lördag och söndag innehåller också lite plugg, dock inte lika mycket som tidigare dagar. Veckan innan lov är alltid värst, lärarna tror att ju mer dom proppar in ju mer hinner vi. Problemet är bara att alla lärare tänker samma sak haha.. Jag glömde förresten skriva in såg jag nu att jag har en engelskaläxa till på torsdagen också som är att läsa 70 sidor i en bok och ta notes.

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Ska inte du till GHS? :)

2011-02-22 @ 09:13:56
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: haha bättre än inget! :P är bra med listor. så skönt när man kan bocka av saker

2011-02-22 @ 09:22:12
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Eleonor

(obs publicera gärna inte denna kommentaren)

Hej!

För mig går de jättebra!

Jag har bokat hotell Arena fredag o lördag.

Det är dock ett enkelrum men de kanske går att ordna?

Kostnaden för båda nätterna är 1570, men delad kostnad blir betydligt billigare! :) Frukost ingår.



Jag föreslår att du ringer dem isåfall.

Hotell Arena - rummet står på Eleonor Moback :)

Kul att det har ordnat sig för dig, har för mig du inte skulle komma ner alls!



om du vill ta nåt på telefon eller sms så har jag: 0730274489, hör av dig om hur de blir!

(obs publicera gärna inte denna kommentaren)

Kram

/ Eleonor

2011-02-22 @ 10:27:35
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0