God, enkel, snabb och fräsch sallad

En enkel och god sallad för några veckor sen när jag satt barnvakt. Babyspenat, fetaost, gula tomater samt plommontomater och sen balsamvinäger på det. Supergott! Ska göra samma sak ikväll till maten men funderar på att lägga till antingen groddar eller ruccola och även hacka ner lite persilja (är bra för min järnbrist).

Som sagt, väldigt enkel att göra men god och framförallt kanske inte den "klassiska" salladen med tomat, gurka, isbergssallad och paprika i. Jag gillar den lite lättare känslan, blir en fräsch kombination av den enkla spenat och den feta osten.




Kommentarer
Postat av: Erika

Kom att tänka på dig idag, visst letade du efter ett dyon täcke..? Har för mig att jag läste det i bloggen. Var på Sporren i Uppsala idag och de hade ett för halva priset i strl 155. Vitt...

2011-12-01 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0