Lista till Globen

Jag kommer självklart inte kunna köpa allt, men jag ska ju till Göteborg också i februari så man får beta av lite vid varje evenemang.

Det som är i collaget är iallafall; - täcke med hög hals, det på bilden är från Equiline men det spelar ingen roll vad det är för märke och det behöver inte vara någon speciell färg bara det inte är alltför dyrt och har bra kvalité. - Sen är det ett ylletäcke från Dyón som jag har velat ha väldigt länge, förra året på Globen var jag på väg att köpa ett men ångrade mig i sista sekund.. Hoppas på att det blir ett i år! - Efter det har vi ett bett från Sprenger som heter KK WH Ultra Snaffle och har som en liten skroll i mitten. Hyrde detta bett för några månader sen och Saga uppskattade det väldigt mycket. - Sen är det schabrak från HL (på bilden är det schabrak, täcke och huva), kommer nog köpa ett blått, likadant som Kristin har, jag har lånat det när jag har tävlat Ronda, Min dressyrtränare är återförsäljare och delägare i företaget, Kicki. - Sist har vi en graman från Glengordon. Jag har lånat en graman från Kicki i flera månader men känner att jag ska köpa mig en egen nu, den här från GG är i helläder och av väldigt bra kvalité.


Känns som en lagom och bra köp-plan! Kommer som sagt inte få med mig allt hem, men kanske två-tre grejer. Ska bli kul att se hur utbudet är i år, det brukar vara sådär tycker jag. Mest samma saker i varje monter.


Kommentarer
Postat av: Julia

Taack så mkt! :)

2010-11-07 @ 23:08:08
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

ska me dit :) men tycker de är mkt samma i alla som du säger

2010-11-08 @ 08:30:13
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0