Hoppträning 21 november

Vi var iväg och tränade hoppning för Rickard och det gick sådär. Stundtals kändes hon fin medans vi ibland inte kom rätt alls eller så kände jag att hon stack med mig. Men om man jämför med för några månader sen är hon mycket lugnare.

Vi jobbade vidare lite med övningen från markarbetsträningen, slingan på mitten var nu upplagd till hinder istället. Där kändes hon fin även fast vi rev några gånger. På linjerna längs långsidan kände jag att jag tappade henne ibland. Men överlag var det väl en helt okej träning, det gick inte bra men heller inte dåligt. Sånna dagar och träningar har man ju också!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

ser ut som riktigt nyttiga övningar

2010-12-02 @ 17:28:04
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0