Träning för Pontus Westergren

Vet ni vad vi har gjort?
Bokat in en markarbetsträning för Pontus Westergren på Runsten den 4 oktober!

Jag tränade mycket för Pontus bror Marcus förra hösten och vintern med Ronda, och Marcus är verkligen en av mina favoritränare.
Det var med honom jag hoppade 125 cm med Ronda första gången, han hjälpte våra självförtroenden otroligt mycket och jag älskade hans lektioner.
Ska bli kul att prova hans bror och se vad de har för likheter/olikheter.
Hade gärna velat träna för Marcus också någon gång eftersom att han är väldigt duktig med unghästar men ska bli riktigt spännande att träna för Pontus och jag ser fram imot det mycket!

Det är tur att vi har så nära till Runsten då det hela tiden kommer så duktiga tränare dit som man får chansen att träna för, man lär sig grymt mycket!

/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0