Schabrak i olika prisklasser

Några olika schabrak med olika priser:




Det första schabraket kommer från Equiline, tycker att det är stilrent och snyggt. Har ingen prisinformation då jag hittade det på Equality Lines hemsida.

Andra schabraket är från John Whitaker. Riktigt snyggt, får se om det hamnar hemma hos mig senare. Kostar 449 kr på Ridsportsbutiken.

Sista schabraket på den här raden är ett blått dressyrschabrak som även finns i allround. Det kostar 349 kr på Hästaffären.

Det ljusblåa schabraket på andra raden är ett dressyrschabrak från Lamicell. Jag gillar färgen väldigt mycket, det passar till de flesta hästar. Priset ligger på 400 kr och finns i en dansk butik som heter ridebutikken.no.

Nästa är från Pessoa och jag har själv ett sånt här i den färgen, och tycker om det riktigt mycket. Gillar egentligen inte när de är så tjocka men den här suger upp svett bra utan att bli dyngsurt och äckligt. Priset som jag hittade var 500 kr på ridebutikken.no, och det är billigt då jag köpte mitt för 679 kr.

Sista schabraket är från Veredus och kostar 500 kr. Finns också i svart och grått. Kostar 500 kr på ridebutikken.no.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sött att det ville sistta i knät :)

Jag vill också ha ett pessoaschambrak, dom är grymt snygga =)



Tack detsamma! =)

2009-08-11 @ 19:22:42
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jenny: Ja dem är jättesnygga :D

2009-08-11 @ 20:14:39
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0