This life

 
Om någon hade frågat mig för ett år sen om jag ville jobba med hästar i framtiden hade jag utan tvekan sagt "Aldrig". Det var faktiskt exakt vad jag sa, för både ett, två och tre år sen. "Nej det är endast min hobby, jag vill inte att det ska bli mitt jobb" sa jag alltid med en bestämd ton. Aldrig. 
 
Tänk vad livet kan ändra på sig! Idag vill jag egentligen inget hellre än att jobba med hästar, och förhoppningsvis är det vad jag kommer att göra snart också. Jag kommer aldrig att tröttna på det här livet, livet med häst. Det är verkligen något utöver det vanliga och jag har nog egentligen varit fast ända sedan den där första dagen med egen häst, 10 Juni 2006. 

Kommentarer
Postat av: Katta

Får en ganska stark lust att säga 'vad var det jag sa?' 😉 Låter som ett klokt beslut!

Svar: Haha ja men är glad att jag inte har stressat fram något beslut, utan att det har kommit på vägen :) Tror att det blir kanon!
Sabina Borenius

2013-05-11 @ 01:16:38
Postat av: Katta

Det tror jag pckså, är världens bästa jobba att jobba med hästar! :)

2013-05-12 @ 16:58:44
Postat av: Julia

Härligt att du hittat rätt! Det är en underbar känsla. Ps. Älskar stallet! D.s

2013-05-12 @ 22:36:28
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0