Stay strong

"Det enda som hörs är mina egna andetag när jag står där framför spegeln i mitt rum. Framför mig ser jag bilder på alla de som någon gång tvivlat på mig, som försökt trycka ner mig. Jag hör deras ord, deras fördomar och deras hånfulla kommentarer. Jag ser osäkerheten som döljer sig i deras ögon, ser på deras nervösa rörelser att det egentligen inte är mig det är fel på. De är rädda att jag ska lyckas med något som tycks vara omöjligt. Det är okej, jag är själv rädd för mina tankar och mina drömmar men jag tänker inte döma vare sig mig själv eller personerna runt omkring mig längre. Det är slut på det. Trots att jag kanske borde backa och visa att de står högre upp i hierarkin som råder i alla sociala sammanhang tänekr jag fortsätta hålla huvudet högt, även om det innebär att jag måste stå kvar själv"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är bäst i hela världen <3

2013-05-15 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0