Born to do this

Min långbenta vän blir bara finare och finare för varje dag som går. Jag har suttit framför TDB och planerat i flera dagar nu och blir galen på att det finns så få tävlingar i vårat område, men nu har jag valt ut fyra stycken tävlingar som jag hoppas att vi kommer kunna satsa mot!
 
VI fortsätter att jobba tillsammans och det går verkligen super. Det känns toppen på alla plan just nu (okej, möjligtvis lite nerver i dressyren men det löser sig ;) och det märks att all den varierade träningen som fälttävlan innebär passar oss mer än något annat. Älskar det! VI är verkligen i vårat rätta element!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla roligt att följa er! Speciellt nu när ni ska hålla på med fälttävlan!

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Känns kul att vara tillbaka igen ;) Kram
Sabina Borenius

2013-05-20 @ 12:53:11
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0