Svar bland kommentarerna

Jag kommer nu även börja svara på era kommentarer i kommentatorsfältet. Detta för att några kanske undrar samma sak och kan då få svar på sin fråga genom att läsa bland kommentarerna. Sen även för att många inte har bloggar men tar sig ändå tid att kommentera, och då är det lättast att svara i fältet. 

Jag kommer dock fortfarande lämna svar på era bloggar om ni lämnar bloggadress, men nu kan man alltså även hitta sitt svar direkt i inlägget man kommenterat i. Lite mer jobb för mig, men det underlättar i längden för oss alla samtidigt som jag tycker det är viktigt att håll en så bra kontakt med er som möjligt! :)

Kommentarer
Postat av: THstyle - not an ordinary horseblog

GUD vilken snygg häst!

Svar: Tack så jättemycket!
Sabina Borenius

2012-06-10 @ 22:27:10
URL: http://thstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0