Oförglömligt

Igår såg jag Jay Z och Kanye West i Globen och.. ja mitt liv är nog komplett nu. Jag har väntat på det här i ÅR, dom två är bland de bästa man kan lyssna på och jag har önskat mig så länge att få se dom. När min kompis ringde för några månader och sa att dom skulle komma 29 Maj till Stockholm höll jag på att börja gråta när jag var påväg till skolan haha. Hade hållt tummarna så länge för att Watch the throne skulle komma till Sverige men trodde inte det skulle hända. Deras musik är FANTASTISK så att äntligen få höra dom båda LIVE var AMAZING. ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!

Idag ska jag tävla i Vårruset! Jag ska börja röra mig mot stallet nu och rida och fixa Saga innan jag går hem och börjar ladda. Min plan inför idag har varit att ta det relativit lugn vilket jag också har gjort, men jag ska försöka hinna med ett stretchingpass på kanske 20min för att verkligen hinna mjuka upp musklerna och få bort en del av spänningarna innan jag åker in mot stan. 

Hör självklart av mig senare med resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0