Tomt

Här har det stått lite tomt idag, tyvärr!

Åkte och simmade imorse vilket var riktigt, riktigt skönt men jag tog verkligen i vilket resulterade träningsvärk redan när jag steg ur bassängen haha. Körde först uppvärmning i relativt lugn takt, bröstsim, för att sedan sätta på mig googlisarna och köra fyra vändor crawl, fyra vändor bröst, fyra vänder crawl, fyra vändor bröst. Höll på sådär i cirka 20 minuter och sen var jag helt död. Det tog verkligen!

När man simmar tycker jag att det är svårt att känna när man blir trött, känslan kommer oftast när man egentligen är helt död. Vet inte om det har att göra med att man befinner sig i vattnet, men jag är blir aldrig trött eller utmattad under själva passet, vilket jag kan bli vid löpning och fys, utan det kommer alltid när jag står i duschen.

Skönt var det iaf! Sen åkte jag hem, pluggade lite, drog till stallet för ridning och fix och sen hem igen. Nu sitter jag med plugg igen men ska förbereda lite inlägg inför helgen då jag jobbar. En liten gissnings-lek kommer upp här om en timme!


Längtar så till Globen, bara 8 månader kvar haha. Den som väntar på något gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0