Morgondagens planer

Imorgon har jag planerat så fint att vara "sjuk". Anledningen till detta är att jag har en lektion på morgonen som jag kan plugga hemifrån (det är revsision i History).

Istället har jag planerat dagen för andra, nödvändiga saker! Jag ska jag gå upp, plugga någon/några timme/timmar, åka och byta däck på bilen, åka till stallet och rida, åka och simma en stund om jag hinner och sedan hämta upp en kompis för att åka tillbaka hem till mig, byta om och fixa och sedan åker vi till en annan kompis som fyller år. Fullspäckad dag!

Jag håller på för fullt att skriva massor med olika listor för tillfället. Bland annat en lång inköpslista på saker till den kommande lägenheten (!), pluggschema, budgetplan, shoppinglista, studentlista och en del andra saker. Något jag inte klarar mig utan är planering och struktur.


Nu tänkte jag dock avsluta dagen med en löparrunda. På schemat står ett lite lugnare pass med små backar och mest rakt spår. Ska bli rätt skönt, är lite trött i kroppen då jag var ute på världens mördarrunda igår. Herregud vad jag tog i, körde både branta backar OCH intervaller. Var bokstavligen helt slutkörd efter det!


Min underbara ängel så stå för dagens bild. Hon är så fin, fin, fin.

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Ha en bra dag sabina! Du är så duktig och strukturerad till skillnad från mig, haha :)

2012-03-23 @ 09:15:42
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0