Min kväll ser ut såhär

Nu blir det massa snack om skolan men jag har bara fyra inlämningsuppgifter kvar (Business IA, two lab raports and CAS-records) sen är det fett med revision för min del! Revision, revision and a little bit more revision är det mitt liv kommer bestå av fram till och med 2 Maj när jag har min första FINAL EXAM. Jag har smygstartat i ESS och har börjat repetera allt genom att ta nya notes från varje kapitel. Tar lång tid och är väldigt omständigt, men jag lär mig iaf!


Hästkläderna är fortfarande på, orkar ju inte byta om. Klassisk musik i öronen gör att man koncentrerar sig bättre ;)
Btw ser ni påsarna under ögonen? IB håller mig bokstavligen talat vaken hela nätterna och tvingar mig att gå upp som vanligt!


ESS- Environmental System and Societies

Älskar min studieteknik! Alla mina notes ser ut som om 5-åring har skrivit färgmässigt då jag älskar att blanda färger för att göra anteckningarna mer "intressanta". Jag tycker att det funkar superbra, istället för att ha allt i svart bläck eller grå blyerts.

Imorgon börjar jag med revision i Business and Management. Blir samma upplägg som i ESS; notes, läsa, notes, läsa, FÄRGER.

Kommentarer
Postat av: M_N Melinda

Jag brukade också anteckna i olika färger, det är svinbra! Men.. jag måste erkänna att vad än du pluggar ser det faktiskt rätt tråkigt ut haha :)

2012-03-15 @ 10:45:22
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Det ser så jobbigt ut.. Du är grym!

2012-03-16 @ 15:29:06
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0