Bra arbetshandskar

Förutom de vanliga Roeckl-handskarna har jag ett nytt par från ett annat märke som har hamnat bland favoriterna. Jag tycker nämligen inte om längre att andvända mina Roeckl vid stalljobb etc eftersom dom inte är jättebilliga. Då sparar jag dom hellre till ridningen!

Har hittat dessa från Tegera som funkar super. Jag har dom likaväl när jag jobbar i stallet som när jag rider. Nu är mina väldigt slitna då jag använt dom som tusan, det börjar bli dags att köpa ett nytt par. Tegera är inte så dyrt men har en riktigt bra kvalité och passform. Jag köpte mina på Hööks har jag för mig för kanske 149:-, kommer inte helt ihåg. Kan iaf verkligen rekommendera dessa, perfekta att varva med finhandskarna när man ska göra grovjobbet!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Jag är precis som du, skiljer lite på "finhandskarna" och dem som man har när man gör grovgöra. Just för att spara på mina Rockel, då jag helt enkelt tycker det finns andra saker att köpa för dem pengarna. Då sparar jag hellre på dem.

2012-03-01 @ 09:28:01
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Har hört mycket bra om dem, kanske värt att skaffa sig.

2012-03-01 @ 22:37:02
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0