Mål och Tankar 2012

Nu har jag kommit på mål och visioner för 2012. Som jag sa tidigare tycker jag att det är svårt att sätta ord på det man vill uppnå, men nu har jag faktiskt lyckats ta fram några punkter:



Jag är faktiskt nöjd över min lista! Tror inte att jag kommer hinna få igenom alla punkter men några är jag helt säker på att jag kommer fixa. Vad som är mest skönt är att jag inte känner någon prestationsångest utan jag ser dom här punkterna mer som inspiration och ett bra bollplank att ha när motivationen tryter. Känner på mig att det kommer bli ett riktigt bra år, har nog aldrig kännt mig såhär positiv och stark.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg en annons på Saga. Ska du sälja henne?

2012-01-28 @ 14:21:53
Postat av: Lina

KuL! Får man fråga vilken årsinkomst du hade förra året?

2012-01-29 @ 14:30:25
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0