Godmorgon!

Godmorgon!

Just nu sitter jag på Business lektion och har världens huvudvärk plus illamående. Tog en tablett nyss, vägrar att gå hem. Har vääääääärldens panik då jag fick reda på att det är deadline för alla mina lab reports in ESS nästa vecka och jag är inte klar med någon av dom. Men det ska gå bra, har lagt upp ett högt tempo nu så jag får saker gjort väldigt effektivt samtidigt som dom blir ordentligt gjorda.

Höjdpunkten för dagen är ju ändå stallet. Jag tänkte fortsätta med galoppjobbet på Saga idag och jobba tempoväxlingar. Vill boka in en träning för Kicki snart och sen även rida någon markarbetsträning. Hon känns ruskigt fin nu, tror nästan det var bra för henne att få en så lång ledighet!




Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Snart är det gymnasie val för alla nior och jag är en av dom. Just nu tror jag att det kommer bli IB och därför har jag lite frågor till dig. Hur svårt är det egentligen? Är allt plugg värt det i slutändan? Är du nöjd med ditt val? Vad tänker du göra i framtiden? Rekommenderar du IB-programmet?



Ja, det var väl allt. Hoppas att du har tid att svara på mina frågor. :)

2012-01-11 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0