Vision Board- step 1

Såhär såg det ut precis när jag började med min Vision Board:




Har som sagt börjat få klart grunden till den, nu är det bildjakt som gäller och sedan sätta ihop allt snyggt. Ska visa hur jag har valt min att göra min grund. Ser redan att det här kommer bli ett extremt kreativ och inspirerande verktyg i min vardag. Det kommer bli riktigt fint.

Vet ni vad jag gjorde idag? Köpte ett riktigt skissblock där jag ska samla alla mina teckningar och skisser. Känns riktigt bra att ha allt samlat på ett och samma ställe, dessutom är det ett härligt och speciellt material på skissblocken.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Du måste visa hur det blev sen ! :D

2012-02-07 @ 17:19:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0