Hur många timmar per vecka?

Fick en fråga om hur många timmar jag tränar varje vecka ungefär. Tänkte att jag kunde svara på det i ett inlägg ifall det är några flera som undrar.

Det beror helt på hur mycket tid jag har, men som den här veckan när jag har mer tid så blir det väl sammanlagt mellan 3-4 timmar varje dag. Jag önskar att jag kunde lägga lika mycket varje vecka men när skolan är igång blir det ju självklart mycket svårare. Därför passar jag på när jag har tid över!



Powerwalk i mina Reebok Easytone är enkel och avkopplande träning.


Löpningen brukar bli 1 timme, fysen 30-45 minuter, stallet 2-4 timmar och simningen 30-45 minuter. Oftast kör jag fler saker efter varandra, exempel efter stallet springer jag direkt och sen fysar jag. Det tycker jag funkar bäst då man är inne i träningen och oftast har mest motivation. Men som sagt, när det är mycket delar jag upp det för att hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0