Fredag

Hej och sorry för dålig update, men som ni kanske förstår har jag haft fullt upp de senaste dagarna. Tack för alla gratualtioner! Är fortfarande så glad att jag klarade av att ta körkortet samtidigt som jag håller på med mina mock exams. Nu kan jag dessutom stryka en sak från "Mål och Visioner 2012"- listan! Super bra, gjorde listan för typ två veckor sen!

Idag är jag ledig så jag har tillbringat förmiddagen med att städa här hemma. Nu funderar jag på att plugga lite och sen gå till stallet lite senare. Ska även hinna med att träna idag. Igår var jag iväg och simma och det kändes riktigt bra, var stel i högeraxel innan men det släppte faktiskt efter simningen.


Kommentarer
Postat av: jessica

vilken linje går du förresten? :)

skönt att vara ledig :D

2012-02-10 @ 13:05:27
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0