Fixar

Gårdagens löpning var riktigt jobbig. Dels för att jag glömde ta både min astmamedicin och allergimedicin innan så jag fick andnöd varje gång jag kom upp för backarna (körde långa, sega backar). Måste vara vädret som håller på för att när jag var i stallet senare på dagen så fick jag världens allergiattack och svullnade upp samt fick utslag över hela kroppen, så jag kunde inte rida. Hela min kropp börjar klia och luftrören stänger typ av sig. Så nej, det var bara att vandra hem och bomba kroppen med massor medicin. Det lugnade ner sig under kvällen men har fortfarande utslag kvar..

Iaf, idag har jag pluggat och varit i stallet (kom ihåg medicinerna idag!). Red och fokuserade på tempoväxlingar och övergångar. Hon var fin i skritten och traven men blev lite stark i galoppen sen. Överlag var hon väldigt fin!

Nu ska jag byta om och ge mig ut på en runda. Har lite härlig träningsvärk från igår så det ska bli skönt att jobba kroppen lite mer idag. Imorgon ska jag upp tidigt och bege mig mot simhallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0