Effektiv söndag

Idag har jag hunnit med en massa! Först jobbade jag som vanligt, efter det åkte vi och hämtade min bil (<3). Så nu är jag ett x-antal tusenlappar fattigare men en underbar bil rikare! Ska ta bilder på den imorgon och visa er hur den ser ut.

Efter det åkte jag hem, bytta om och gick till stallet för att fixa allt där samt motionera Saga. Gick hem igen, åt och nu sitter jag här med massor med deadlines till nästa vecka. Ska pyssla med mina essays ett tag och sen ska jag ta mig an ett lätt träningspass i form av min rockring! Börjar sent imorgon så kan passa på att vara uppe ett tag och få saker gjort, jobbar bäst sen kväll/natt.

Jag har massor med idéer till min träning och jag är verkligen peppad på att dela med mig här, det verkar bli mer och mer uppskattat av er så jag kommer att utöka med ännu mer träning i bloggen. Självklart kommer jag inte minska ner på ridsportsdelen men min träning går verkligen framåt just nu! Jag kommer att använda vissa inlägg som en typ av dagbok till mig själv där jag skriver ner all träning jag gjort, hur kroppen har kännts samt vad jag har ätit under dagen. Några av er kanske tycker just det är tråkigt, men för er är det ju bara att hoppa över det inlägget.


Kommentarer
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Vad roligt att du hittade inlägget, hade faktiskt precis tänkt att länka till det :) jag tror egentligen att vi har lite samma åsikter och egentligen lite samma mål men jag har däremot blivit lite bekväm i och med möjligheterna som finns där jag står. Variation är som sagt viktigt men samtidigt blir det lite svårt nu under vintern då det är halt och hårt överallt, vilket skulle innebära att jag endast skulle kunna skritta i ca 3 månader, vilket inte heller känns så lockande. Det är nog också avgörande hurvida man har andra bra underlag ect att rida på. Men som sagt jag beundrar din vilja och förmåga att få det att fungera :)

2012-02-20 @ 08:36:27
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Maja

S: Så du ska sluta med Saga och ridningen då? Eller tänker du ta med henne till England?

2012-02-20 @ 12:41:36
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0