Dagsform

Godmorgon! Nu har jag lyckats masa mig upp ur sängen. Ska käka min frukost nu och plugga samt städa så att jag hinner smälta maten, för att sedan är det dags för löp, fys och stall! Blir nog lunch innan stallet så att jag inte går till stallet på tom mage, det värsta som finns. Något speciellt ni vill se från stallet? Har tidsinställt ett inlägg till lite senare idag.

Hoppas ni får en fin dag! Här kommer två bilder på "dagsformen". Ska faktiskt ta och fota uppställningsbilder idag på Saga så att man kan börja jämföra där också.



Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Ja det är en helt underbar anläggning. Lagom stor så man får nästan alltid vara själv i ridhuset:) Det stämmer, hyran är hög. 3750:-/mån. Men är väldigt mycket värt att slippa mocka på veckodagarna och iordningställa maten. Det gör att jag med gott samvete kan åka till stallet kl 20 på kvällen och rida om jag måste.

2012-02-27 @ 11:25:20
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0