Peppad inför helgen

Det är en bra vecka, for sure! Känner att det ligger ett bra flyt i den, den har börjat bra och den kommer sluta bra har jag bestämt.

Skolan är som vanligt fram till fredag, sen ska jag ha dressyrträning på fredag eftermiddag för Kicki. På lördag åker jag till Säva och rider nog Rodis en stund. Kommer inte hinna åka på fredagen som jag brukar, villträna med Saga nämligen. Och på söndag är det självklart tävling som gäller, är så peppad! Saknar Ronda fruktansvärt mycket just nu så ska bli skönt att se henne igen. För att inte tala om Kristin och alla andra. Saknar alltid Säva!

Saga vilade idag men imorgon ska är det dressyr och klättring som ska göras. Nu ska jag plugga lite och sen jogga!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vart har du köpt nosgrimman? :)

2011-09-08 @ 07:31:59
URL: http://idahjelm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0