För er som inte kan se

För er som inte kan se klippet jag la ut tidigare, byt webbläsare. Det funkar nämligen inte i Google Chrome men i Firefox var det inga problem. Har inte kollar hur det ser ut i Safari men det kanske funkar där med.

Klippet var iaf från tävlingen igår (som jag kommer berätta mer om). Hemsidan och företaget heter Sportwire.se och de har även något slags sammarbete med TV4. Dem kommer iaf vara med på varje allsvenskaomgång för att filma och intevjua. Vårat lag blev även fimat när vi gick banan men vet inte om dem lagt ut det. Min kusin Katta, som även är lagledare för Säva, är expertkommentator och sitter tillsammans med kamerateamet och pratar om allt från ritterna till vilka som är toppade som favoriter. Väldigt kul att dem har gjort en så stor satsning på "vanliga" ponnyallsvenskan!



Kommentarer
Postat av: lina

tävlar du mycket? du och din häst passar jättebra ihop och ni ser ut som ett riktigt tävlingspar;)

2011-09-12 @ 11:05:49
URL: http://animalfantasy.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

... o där fick jag svaret! :)

2011-09-12 @ 11:22:07
URL: http://hastoridveksamhet.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND

Åh vad kul :D jag läser via Safari i min iphone och kan inte se klippet sä det får vänta tills jag kommer hem :)

2011-09-12 @ 13:33:40
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har google chrome, men funkade för mig.. Haha ;) lustigt med såntdär vilka webbläsare saker & ting funkar på egentligen.. Haha, på tal om det :)

2011-09-13 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0