Vilken helg...

Vilka dagar... Jag kan inte beskriva hur ofattbart TACKSAM och LYCKLIG jag är efter dom här dagarna. Alla dom möjligheterna jag har fått, alla människor jag träffat och alla platser jag har fått se. Helt otroligt, insane, fantastiskt och OBESKRIVLIGT! Önskar att jag kunde stanna här i pressrummet föralltid och aldrig lämna arenan.
Har fått massor av fina kommentarer och ord vilket värmer mer än något annat. Jag har verkligen försökt göra ett så bra jobb som möjligt och hålla alla uppdaterade om vad som händer här, jag hoppas att jag lyckats någorlunda. Har material för minst en vecka framöver så jag kommer ösa bilder och filmer över er tills ni aldrig vill se en bild från Globen igen haha. Nej, skämt osidå.
Ett STORT tack till Ulf Och Lotta som gav mig den här möjligheten och jag är mer tacksam än vad jag någonsin kommer kunna uttrycka mig. TACK!

Kommentarer
Postat av: Frida Elmlund

Tycker att det varit super när du, Jenny och Havrepappa har varitpå plats :D

2011-11-28 @ 07:09:23
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Anno

Tack för ett jättebra arbete! Det märks verkligen att du har haft ambitionen att göra ett bra arbete, till skillnad från dina mer lästa "kollegor"!

2011-11-28 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0