Såg lite bättre ut

Var i stallet imorse för att kolla till Saga igen. Hon såg renare ut i skritten men var inte helt ok i traven. Kom nyss hem från skolan så ska kila iväg till stallet nu för att fixa och kolla lite till.

Skolan gick bra idag, lämnade in ett hometest i matte som tydlige gick riktigt bra och fick reda på att jag fått en 7:a på en jättestor uppsattsskrivning i svenskan förra veckan. För er som inte kan IB så kan jag tala om att en 7:a är det högsta man kan få, men det är extremt svårt att nå dit. Så det boostade mitt självförtroende enormt!

Förövrigt så undrar jag om det ÄR intressant att läsa om träning och hälsa? Och motivation och självförtroende? För att det är två områden jag känner att jag kan skriva väldigt mycket inom men jag vet inte riktigt hur eftertraktat det är egentligen. Jag har fortfarande ett inlägg med massor av basic styrkeövningar som jag inte lagt upp ännu, några enkla tips på hur man blir starkare inom ridningen utan att behöva lägga all för mycket tid på träningen. Är tacksam för all respons jag kan få!

Saknar Göteborg och Karin så himla mycket. Hoppas verkligen att jag kan åka dit nästa år igen, trivdes otroligt bra där nere trots att jag var ensam "08:a"



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag läser mer än gärna om träning och hälsa, och gärna om lite övningar som inte tar allt för lång tid då det är svårt att hinna med att träna själv mellan stallet, jobbet, osv. :)

2011-11-29 @ 18:49:00
Postat av: Elin

Jag skulle tycka att det var intressant att läsa om träning och hälsa! :)

2011-11-29 @ 18:53:30
Postat av: Sandar

Det är klart man vill läsa, vore jätte internsant tycker jag :)

2011-11-29 @ 18:55:34
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det vore jättekul att läsa om! :)

Jag tycker iaf att det är intressant.. Och det där inlägget som ligger och skräpar, släng upp det! (A)

2011-11-29 @ 19:33:52
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Åh du måste komma ner i februari!!! Saknar dig med sjukt mycket trots att vi bara har träffats två gånger, din goa unge!! Dock är mitt jullov helt knökat av massa plugg, en Skåne resa och ett besök från Skåne. Vi får försöka hitta en helg tycker jag :D<3

2011-11-30 @ 19:21:58
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0