Möte med Stockholm Horse Show

Igår var jag och Jenny åter igen på möte med Stockholm Horse Show, det är ju bara två veckor kvar! Det var ett lite större möte jämfört med förra gången, men vi träffade på några personer från första mötet som verkade glada att se oss. Det kommer bli så kul! Vi gick igenom lite fler förberedelser och pratade även om vart vi kan vara (vilket verkar bli i stort sett överallt, vilket kommer bli sjukt häftigt att kunna visa upp här), upplägg, bloggarna osv.

Jag och Jenny pratade igenom vårat upplägg som vi kommer ha och planerade ytterligare några saker. Kommer bli så bra så, jag ska bara försöka låna en systemkamera av någon så att jag kan ta bra bilder under alla dagar!


En uppochner vänd bild från igår

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Kul att det blev av! :)

2011-11-11 @ 13:09:50
URL: http://lamiamichelle.se
Postat av: jennie / dressyrfocus.blogg.se

Fick ni ha en bloggmonter? :D

2011-11-13 @ 19:03:17
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0