Tiden kommer aldrig att räcka till

Sålänge jag går i skolan och det är i sluttampen på terminen kommer jag aldrig att ha tid att både plugga, jobba vara i stallet, träna OCH blogga seriöst. Det finns liksom inte tillräckligt med tid för det.
Idag har jag iaf varit hemma från skolan för att jag endast hade en lektion, och den lektionen kunde jag plugga på hemifrån. Jag har varit hos Milla och rida Nellie, sen hem och så red jag Saga. Båda gick superfint! Red ut med Nellie och hoppade lite med Saga, ska visa er övningen senare.
Resten av veckan är proppad även den. Jag ska hålla i två träningar, en för Johanna och en för hennes medryttare. Sen ska vi förhoppningsvis på terrängträning för en ny tränare på Runsten, jag ska jobba, plugga och träna. Utöver det är det skolan som vanligt varje dag. Med andra ord, för mycket att göra!
Men snart är det lov, och då kommer jag ha tid att uppdatera mycket. Även fast jag kommer vara tvungen att plugga på sommarlovet är det ändå skönt att slippa gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0