Lördag

Har varit i full gång hela dagen! Började med att jobba några timmar, sen åkte jag direkt till Ågesta för att coacha Johanna som skulle vara med i KM hoppning. Hjälpte henne att gå banan och sen även på framridningen och framhoppningen. Det gick jättebra för dem! Ska även dit på torsdag och hålla lite lektion, superkul!


Nu är jag hemma och har precis gjort mat till mig. Måste plugga idag så allt annat har fått gå åt sidan. Ska även till stallet och natta sen, tänkte jogga dit men det är inte förens om ett par timmar så då hinner jag plugga lite innan.

Det kommer upp ett viktigt inlägg senare som jag verkligen behöver ha svar på, kolla in här runt åtta-nio så ska får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0