Dagen har bara börjat

Kom hem för en liten stund sen och jag har så himla mycket att göra idag! På to-dolistan står det bland annat:
- Plugga
- Börja på båda mina uppsatser som ska vara 1500 respektive 2000 ord
- Gå ut med hundarna
- Fixa mejlen
- Jobba på ett uppdrag jag fått av ett företag
- Börja tvätta min garderob som jag ska måla
- Jogga till stallet och ta hand om Saga. Hon ska få vila idag
- Smörja mina skor+ chaps som står här hemma och torkar ihjäl

Ja så ser dem få resterande timmarna av det här dygnet ut för min del. Lika bra att sätta igång med andra ord!

Juste, det vore jättesnällt om ni kunde fortsätta bygga på med fler förslag i det här inlägget, har fått in några riktigt bra idéer men fler behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0