Måste lägga upp en bra plan

Den här kommentaren låg bland annat och väntade på mig idag när jag loggade in:


Jag håller helt med dig.. Men jag tycker det är så svårt att komma på att skriva saker just nu. Självklart skulle jag kunna lägga upp ett inlägg och skriva om mina planer för varje dag, men är sånt ens intressant? Jag kan inte filma heller i stallet när jag rider eftersom det är så halt fortfarande i paddocken, så jag rider ju ut varje gång. Vet inte riktigt vad jag kan visa från stallet heller... Träningar åker jag ju iväg på rätt så ofta men det blir tröttsamt till slut. Snart ska vi ju ut på tävlingar så då blir det lite roligare, men annars är det inte så mycket som händer. Jag kan inte ens skriva om min träning då jag inte kan jogga när det är såhär halt ute trots mina skor för att mina fötter håller inte för det.

Så det jag kan skriva om just nu är den lilla träningen jag pysslar med hemma, dagens ridpass, skolan, alla saker jag gör varje dag och kanske visa lite saker från stallet. Vill ni läsa om min vardag, från morgon till kväll?

Kommentarer
Postat av: Hanna

skulle du kunna skriva/visa bilder på hur man byter pannband på ett träns?

skulle gärna behöva veta hur man gör :)

2011-03-19 @ 17:35:12
Postat av: Emelie

Oj, jag har absolut inte uppfattat din blogg som tråkigare. Tycker det du skriver är intressant, sen att det är svårt att uppdatera om mycket varierat tycker jag är en självklarhet när det är dåligt underlag osv. Jag är också inne i en liten blogg-svacka just nu.

2011-03-19 @ 20:55:11
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: sandra

har en liten fråga, vad köpte du saga för? hur pass utbildad var hon när du köpte henne? ska köpa häst nu men vill veta ungefär vad som är värt att ge och sådär :)

2011-03-19 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0