Kommande veckan

Nästa vecka är även den rätt så proppad..

Måndag har jag några extra lektioner vilket betyder att jag börjar 8.20 istället för 10.00. Vi ska även in till Stadsbibblan med Business-klassen för att hitta böcker till en speciell uppsats som ska skrivas, så jag kommer sluta senare än vanligtvis (nåja, normalt slutar jag 12.20 så det är inte hela världen. Bortskämd man blir). Efter det ska jag hem och till stallet, rida och fixa, hem och sen plugga hela kvällen. Har seminarium på svenskan dagen efter så boken måste läsas och ta notes på.

Tisdag är det skola från 8.20-15.40, hem och stallet. Måste plugga ihjäl mig för att dagen efter har jag ett fruktansvärt matteprov... Plus att jag har en uppsats i engelskan, bok som ska läsas i engelska och ta notes på den samt en uppsats till att skriva. Tror jag har någon historiagrej också..

Onsdagen innebär som sagt matteprov, mitt värsta ämne.. Sen är det som vanligt, hem och sen gå till stallet och rida. Efter det är det hem och plugga igen.

Torsdagar har min medryttare Saga då jag jobbar så ingen häst för mig. Skolan är ju dock som vanligt, men tror inte att jag behöver plugga så mycket idag (om inte någon lärare kommer på att ge mig nått nytt, man får ju inte vara utan läxor hehe), vore skönt!

Fredag är en rätt så kort skoldag, 10.00-14.10, så efter det ska jag hem direkt och gå till stallet. Har planterat att rida ut en längre sväng och fixa lite i stallet. Den här fredagen innebär även Löning, tjoho! Alltid kul att få in lite pengar på kortet igen (och betala alla roliga kostnader och sånt där). Lär vara rätt så död på kvällen efter veckan, men lite plugg blir det nog allt.

Lördag jobbar jag bara mellan 12.00-15.00 och efter det ska jag in till stan och träffa min kompis. Även idag är det medryttare på Saga. Tror jag unnar mig en pluggfri dag, kanske?

Söndagen består av dressyrträning för Caroline, städa och plugga! Får se om jag kanske hittar på något mer kul, åka och köpa foder behövs nog göras fast frågan är om det är så där jättekul..

Sen ska jag även hinna med att träna själv någon gång mellan allt det här. Plus fixa lite här hemma. Ja det ser som sagt ut som att det blir en som vanligt fullspäckad vecka, förstår inte vad man skulle göra med all tid om man inte hade häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0