Lunch

Hej (kanske Godmorgon för vissa?)!
Jag har varit hos Milla nu på morgonen och red ut på Nellie. Det gick bra, vi skrittade mest men när vi travade blev hon lite väl hetsig och höll på så när jag sa till henne gjorde hon världens bakutsprång så att jag höll på att flyga av. Men det gick bra, jag överlevde! Kände att jag har trillat av och gjort illa mig så att det räcker på ett tag iaf hehe. Efter det var hon fin, jobbade lite i trav för att hon skulle koncentrera sig.

Nu är jag hemma igen och har kastat i mig lite lunch, ska börja gå mot Saga och rida henne. Ska jobba lite markarbete och kameran hänger med men vi får se hur mycket jag kan filma. Efter det ska jag hem igen, städa lite snabbt och sen in mot stan för att möta upp en kompis. Sen ska jag hem igen och träna. Vadå lov och ta det lugnt liksom?

Filmen från Runsten är påväg upp.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 15:05:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0