Uppehåll

Jag hade semester hela förra veckan så jag passade på att ta semester även härifrån. Saga fick också en relativt lugn vecka med mycket uteritter och skrittrundor.

Jag var även på Säva i helgen och hälsade på, alltid lika underbart att komma dit! var med Kristin, följde med Katta när hon skulle tävla och så har jag pysslat en del med Rodis. Tror hon kände igen mig när vi kom, vi skulle ner till sommarhagen där stona står så jag ropade på henne när vi stog vid grinden och då kom hon fram och ville gosa med mig. Finaste hästen... Gjorde även lite andra saker med henne, hon hade en del småsår som jag tog hand om.

Nu är jag tillbaka och idag börjar min tre veckors långa arbetsperiod vilket betyder jobb mellan 9-19.15 fem dagar i veckan. Nice! Sålänge det är halvtaskigt väder som det är nu spelar det ju inte så stor roll.

Jag gjorde även en annan sak förra veckan, träffade min pappa. Efter inlägget jag skrivit och mycket snack fram och tillbaka tog jag alltså mod och accepterade hans förslag om att träffas. Kommer inte skriva så mycket just nu om vad som hände eller hur det känns, vill låta det smältas lite först. Men tackar iaf för alla stöttande och bra kommentarer jag fått här!


Kommentarer
Postat av: ponnyskruttarna - sandra

fin bllogg! :D

kolla gärna in vår! :)

2011-07-15 @ 09:47:08
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0