Trött och sliten

Jag tror inte ni förstår hur trött jag är. Har jobbat som vanligt, tio timmar med ett tempo jag aldrig sett förut. Tjugo över nio kom en leverans med fyra pall ramar, totalt cirka 700 olika sorts ramar som skulle upp. Plus att vi hade en leverans sen i tisdags som vi hade tänkt göra klart idag. Fem pallar med MASSOR med varor. Soooom vi har jobbat! Hade sammanlagt 30min rast på hela dagen (haft så tre dagar i rad, egentligen måste man ta 1timme) för att det var så mycket att göra.

Väl hemma var det bara att äta och sen kasta sig ner till stallet för en mysig barbackatur i området. Saga var pigg och glad och tyckte det var kul att få galoppera med en matte som höll på att skratta ihjäl sig samtidigt som jag försökte att inte ramla av i uppförsbacken :P Alla måste vi få ha lite extra kul ibland och komma ifrån den seriösa träningen...

Hade velat jogga men nej, inte ens jag orkar efter en dag som denna. Vilar upp mig under natten och gör det imorgon istället, är nu ledig i två dagar. Sen jobbar jag hela helgen och nästa vecka, sen är det TRE VECKORS SEMESTER SOM VÄNTAR FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Katja - en talangs blogg

Snart semester då! :D

2011-07-21 @ 13:48:26
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefine

Jag gillar verkligen dig blogg! Har kollat igenom det mesta i arkivet och jag blir aspeppad av dina träningsinlägg, det blir Friskis nästa! :)

2011-07-22 @ 04:29:21
URL: http://iride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0