Joooooobbbb

Jag har bara jobbat och jobbat... Tio timmar varje dag hela den här veckan. Kommit hem och sen dragit ner till stallet och ridit. Med andra ord, har haft fullt upp.

Men nu är det snart slut! För ett litet tag ialla fall. Jag är lediga i två dagar nu och ska bara ta det lugnt och rida ordentligt. Saga har gått i skogen två dagar den här veckan, vilat en dag och så blev det en barbacka dag idag. Nu blir det lite ordentligare ridning när jag är ledig, men det har varit bra för henne att ta det lugnt ett par dagar också.

Jag måste också börja plugga ordentligt på måndag, skolan börjar ju snart... Ska försöka ta mig till någon trafikskola och boka in en lektion, snart är det ju min födelsedag och då ska körkortet fixas!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om en Lá Kim Hoppluva hos mig

hoppas du får sköna lediga dagar nu :)

2011-07-29 @ 08:39:46
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0