Har haft några upptagna dagar

Har haft  så himla mycket att göra den här veckan och nästa ser egentligen likadan ut.. Men nästa vecka har vi iallafall två träningar inbokade; på tisdag är det dressyträning för Caroline och på söndagen hoppning för Rickard. Nästa vecka har jag även två prov, två böcker att läsa, två uppsatser att skriva, math och history homework och något annat jag inte kommer på just nu.. Så vi får se hur mycket jag kommer hinna uppdatera här, men förhoppningvis hinner jag förbereda lite imorgon så att något dyker upp här!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Lär dig knoppa

Kul med träningar :D

2011-01-23 @ 12:01:14
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om man ser dig, får man gå fram och hälsa? :)



Svara i bloggen! :D

2011-01-23 @ 17:07:32
Postat av: Haakongry

many thanks for your dedications to this world

2011-09-05 @ 12:46:08
URL: http://haakongry.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0