Söndagar..

Jag är helt slut. Vaknade idag och insåg att jag till slut faktiskt blivit sjuk, trodde att jag skulle slippa det när alla andra var sjuka för några veckor sen. Men tydligen inte. Jag gick iallafall till jobbet med dunknade huvudvärk och ont i halsen, jobbade sex timmar och sen åkte jag hem, gick till stallet och nu är jag hemma och har ätit. Saga fick vila idag.

Nu ska jag plugga lite innan jag hoppar i säng. Tråkig bloggning har det varit i helgen, men jag har jobbat hela helgen.. Filmen från i fredags kommer iallafall upp imorgon förhoppningsvis, det gick superbra på träningen och jag kan meddela att det nästan är helt säkert att vi ska tävla ibörjan på mars. Mer info kommer!



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas du kommer tävla där i Mars då! =)

Och krya på dig! Det är aldrig kul att vara sjuk :(

Fin bild :)



Svar. Ja, det var lite surt att ramla av två gånger, speciellt på samma hinder också!

Men vi tror att det är hans sadel, för jag ramlar ofta av honom (eller har bara ramlat av 4 gånger i mitt liv, men alla är när jag hoppat på just honom) när jag hoppar och han vägrar, så vi tror att det borde vara bättre att ha en annan sadel när man hoppar.

För när vi hoppar högre höjder får jag inget stöd.



Ohja, har haft grymt kul! :D



Tack så jättemycket för ditt stöd :)

Måste också tacka för att du läste mitt inlägg (vet inte om du läste allt, var ganska mycket) blir så glad när man får sånna kommentarer, inte typ fin blogg ... och sånt, det vanliga du vet :P



Så tack! :D

2011-02-06 @ 22:29:37
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: LINA

kul att det gick bra och med tävling. hoppas du inte är sjukimorn

2011-02-06 @ 22:39:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0