Måndag

Godmorgon!

Idag ser dagen ut som så att vi ska iväg på dressyträning snart, vi ska till Caroline och träna. Jag har med mig kameran så det blir film som kommer upp här senare. Efter det är tanken att åka och köpa torv och kraft när vi ändå har transporten påkopplad, lika bra att passa på nu när jag har lov.

När det är klart ska jag faktiskt på massage! Jag har haft huvudvärk ett bra tag och vi tror att det kan vara spänningshuvudvärk så nu har vi tagit tag i saken och bokat in för en timmes massage, det ska verkligen bli jätteskönt. Det håller på i ungefär en timme och börjar fem, så är väl klar runt sex ungefär.

Sen ska jag bara hem och äta och vila en stund innan jag ska träna själv, antagligen ut och jogga och lite styrka sen efter. Och så självklart skriva lite här!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

skönt med lov och kul med träning. hoppas massagen hjälper

2011-02-28 @ 11:27:14
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: PM

Skönt med massage! Men kom ihåg att ta det lugnt och vila efteråt, annars är det ingen vits med massagen om inte musklerna får vila efteråt! Så absolut ingen styrketräning, inte ens damma mattor brukar min massör säga :)

2011-02-28 @ 14:46:22
Postat av: Karin

Hallå Sabina!

Jag tänkte på när du skrev att du ska köra med torv. Att du kan spara stora pengar på att använda halmpellets. Funkar kalasbra och är billigare.

2011-02-28 @ 15:10:10
Postat av: sanna

sv: tack!:D

2011-02-28 @ 20:24:02
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0