Det blir show för mig ikväll!

Jag ska köpa en kvällsbiljett av Frida så att jag kan gå på showen ikväll tillsammans med min kompis Milla som är påväg ner hit. Kul!

Jag måste säga att jag trivs väldigt bra här nere i Göteborg! Det är verkligen så mycket större än Globen, mässans utbud är hästlängder bättre än Globen. Det finns verkligen allt känns det som. Jag var ju och såg kvällsshowen igår, då var det mest hoppning. Jag vet inte vad som väntar ikväll, men det ska iallafall bli superkul! Jag har även lagt undan en sak på mässan som jag ska köpa idag, jag visar det sen imorgon.

Något annat som jag även tycker är kul är alla nya människor jag har träffat! Jag åkte ju ner själv och jag var väldigt nervöst eftersom jag i stort sett bara vet vilka är genom bloggarna... Men vi har det så kul här!


Kommentarer
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Jag såg minsann dig idag när du satte dig på läktaren för six bars :P

2011-02-26 @ 02:13:29
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0