Stuff

Kände mig lite nere i helgen, var så jäkla mycket på jobbet och så slarvade jag med maten varje dag vilket gjorde att orken inte riktigt var på topp. När man dessutom har allt ansvar på jobbet blir det lätt att man försöker vara lite överallt för att hjälpa/lösa/fixa och glömmer bort att typ andas vilket gör att man i slutet av dagen nästan faller ihop. Men bra försäljning fick vi iaf!

Åter till ämnet; vi hade fått in jättefina korgar med en skylt på med ordet Stuff som jag förälskade mig i direkt. Tog med mig två hem för att prova i stallet till mina benskydd, och det blev så fint! Gjorde definitivt skåpet roligare att kolla in i, samtidigt som det är smart förvaring :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0