Schema för jullovet

Pust! Har suttit i över två timmar och fixat med ett schema för jullovet. Har skrivit upp allt plugg som måste göras och det blev minst sagt en hel del. Ska försöka göra om det till en bildfil så kan jag ladda upp det här!

Imorgon är det dags för tredje besöket hos veterinären och förhoppningsvis ta av gipset en gång för alla. Sagos är fortfarande så lugn och snäll inne i boxen men jag har en känsla över att hon kommer göra allt imorgon för att springa över mig och ta sig in i hagen när vi ska lasta. Det får bli kedja på direkt..

Vad blir det utav det här lovet då? Plugg och jobb! Ska jobba jättemycket, måste få in så mycket pengar som möjligt nu när det har blivit en hel del besök hos veterinären. Tur att jag älskar mitt jobb, tycker det är superkul att jobba.


Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

håller tummarna för att det går bra hos veterinären idag :)

2011-12-22 @ 09:04:53
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0