Söndag

Lite joggning blev det allt, fast jag tog det rätt så lugnt..

Det är verkligen viktigt att man någon dag har vilodag för sig själv så att kroppen orkar. Jag brukar ha en helt ren vilodag där jag inte gör någon träning utöver det vanliga (gå till stallet, stallet, rida, gå hem) men sen kan jag ha dagar där jag bara fokuserar på en viss del av kroppen som ska tränas. Oftast försöker jag ha med så många muskelgrupper som möjligt varje dag i min träning, men känner jag mig mer trött i en viss muskel än dem andra avstår jag från den sortens övning som jag vet kommer trötta ut muskeln ännu mer.

Imorgon är det första dagen på lovet, skönt! Jag har lite planer för veckan men allt som allt är det rätt så olpanerat. Förutom en jäkla massa plugg såklart..


Ännu en fin bild från Tove på Sollentuna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: När du gick på farsta bussen :) Haha aa det måste jag verkligen göra! :D

2011-04-17 @ 22:50:15
URL: http://stickerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0