Måndagens to-dolist

Jag kom nyss hem från skolan, ska bara byta om lite snabbt och sedan dra igång mitt nya projekt som jag inte riktigt berättat om helt...

Man kan kort säga att det handlar om att jag i stället för att gå till och från stallet som jag gör idag kommer att jogga dit. Detta dels för att träna upp konditionen ännu bättre, men också för att spara tid. Jag har redan så himla mycket att göra hela tiden så om jag kan träna samtidigt som jag får tid över till annat tänker jag vekrligen försöka!

Det kommer självklart att vara jobbigt ibörjan, men om tre-fyra veckor kommer jag att märka stor skillnad och förhoppningsvis anstränger jag mig varje dag. Därför är planen att jag skriver upp här efter varje "joggingpass" om jag verkligen jobbade hela passet eller blev lat efter halva..

Förutom det är det några fler saker som ska göras:
- Fixa Saga. Hon ska vila idag efter tävlingen igår men jag tänkte gå en liten promenad med henne.
- PLUGGA. Har så mycket prov och inlämningar den här veckan så vill försöka börja och göra klart så mycket som möjligt idag.
- Kolla igenom kalendern och planera dag för dag hur veckan kommer se ut lite mer exakt. Hann inte kolla igenom den igårkväll, så måste göra det nu.
- Städa lite här hemma om jag hinner.
- Fixa inlägg här.
- Jobba lite med rockringen, var ett tag sen! Kommer upp en film med övningar man kan göra när jag använt den lite mer.

Ja det var ungefär det, nu ska jag byta om till springkläder, håll tummarna för att jag inte dör av ansträngning i nån backe påväg till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0