En liten update mitt i allt

Jag har så mycket plugg! Har massor med uppsatser, prov och lab-raporter som ska in innan påsklovet som är om cirka en vecka, så det är bara att köra hårt nu. Snart har jag mina practise exams också, hjälp!

Jag hoppade i alla fall en liten snabbis med Saga igår i paddocken (som är helt tom på snö nu) och det gick jättebra. Satte bara upp ett kryss på volt med en bom innan och en efter, tränade på att byta varv efter lugnt och även att bara rulla på några gånger i samma varv på volt över det. Hon kändes fin! I slutet satt alla byten också, kul. Ska som sagt iväg på fredag och träna och så får vi se vad vi gör dan innan tävlingen.


Kommentarer
Postat av: I

Jättefin blogg!

Vilket stall står du i? :)

2011-04-06 @ 21:57:35
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Hej! Ta chansen o vinn ett designat smycke till ett värde av 395 kr BARA på min blogg!



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-06 @ 22:21:21
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0