Dagens Ridpass

Hon var så himla fin idag! Jag byggde upp lite markarbete och hon känns bara bättre och bättre hela tiden. Såhär såg det ut:

Bom-räcke-bom-kryss-bom

Jättebra övning! Jag hade cirka tre meter mellan och det gav normala språng, varken för korta eller för långa. Övningen är böjd, du kommer in snett, mellanbommen ligger rakt för att sedan hoppa ut åt andra hållet, som ett s alltså. Det syns inte så jättetydligt på bilden:


Saga var som sagt väldigt fin! Red fram och jobbade i en lite lägre form men mycket tempoväxlingar. Även fast jag hade henne lite längre ville jag fortfarande att hon skulle bära sig själv vilket hon gjorde. När vi gick över till själva övningen lyssnade hon och jobbade kvar i en stadig form genom övningen. Kändes helt enkelt väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: tack :D

2011-04-24 @ 16:46:03
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0