Söndag

Idag är det jobb och plugg som gäller för min del. Min medryttare ska rida och ta hand om Saga idag så jag ska inte åka till stallet. Har egentligen inte så jättemycket plugg (just idag, lär väl få några stycken imorgon haha) men det är två saker jag vill bli klar med idag, och sen är det ju alltid bra om jag börjar plugga till mitt matteprov som är om två veckor. Jaja!

Nästa vecka händer inget speciellt:
Måndag: Trimma i paddocken, släpa fram lite bommar kanske.
Tisdag: Veterinär kommer och ska vaccinera samt kolla Sagas tänder igen. Så det blir bara att ta det lugnt den dagen samt dem kommande tre dagarna.
Onsdag: Promenad eller en kort skrittrunda. 
Torsdag: Jag ska till doktorn, Madde har Saga och jag fyller år. Blir nog en liten middag ute på kvällen med mamma och moster. 
Fredag: Jag börjar tolv så går till stallet och fixar innan för att på kvällen ska jag ha middag hemma med mina kompisar och fira mig i efterskott. Idag kommer hon att få vila.
Lördag: Jobbar och Madde har Saga. 
Söndag: Jobbar. Rider nog ut en sväng sen när jag kommer till stallet.

Det var nog det. Inget speciellt med andra ord. Tror att det kan bli en rätt så lugn vecka, skönt för att den här veckan har varit proppad med plugg, träningar och jobb.

Vi hörs senare, jag har hittat min borttappade kamerasladd så nu ska jag föra över alla filmer till datan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0