Mycket att göra

Som vanligt när man är på Säva har man alltid massor med saker att göra- bara roliga! Igår hopptränade vi och det gick verkligen jättebra, jag har börjat vänja mig och blivit bättre på att ställa om snabbt och vänja mig vid den stora skillnaden mellan Ronda och Saga. Vi gjorde en superbra övning som jag ska lägga upp här senare.

Idag har vi varit och lämnat en unghäst på lösdrift, kollat på en ponny som var till salu, klippt hästar, fixat till imorgon och även ridit. Nu ska i äta och sen ska jag ut och klippa Rondas så att den ser bra ut tills imorgon. Kameran åker på laddning så att mamma kan filma imorgon.

Vi hörs senare, övningen kommer upp senare i ikväll!


Sista tävlingen, Gimo Ridklubb


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

LYCKA TILL! :D

2010-10-30 @ 21:19:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0