Jag har inte bloggat för att...

.. jag har varit på Säva hela helgen, från fredag till idag! Jag kom dit på fredag kväll och då tränade jag med Ronda direkt. Lördagen var helt underbar, jag red ut med Kristin och Anna och vi busgalopperade i över en timme i underbart väder. Fy vad kul vi hade, höll på att dö av skratt. Sen spenderade jag timmar med plugg medans dem åkte till sporren. När dem kom hem hade två presenter med sig! Så himla gulligt, jag blev överlycklig! Jag fyller år om två veckor men jag kommer inte ha möjlighet att vara på Säva då för att jag jobbar så dem var underbara och köpte present till mig nu :') Jag fick två jättejättefina saker och:


Det svarta! Det som jag suktat efter i flera år. Tusen tack!! :D Ska prova det imorgon på Saga och visa er hur hon blev sen.

Nu ska jag plugga lite, och sen ska jag skriva en tävlingsrapport!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

så fin hon kommer bli i pannbandet :)

2010-10-04 @ 08:56:05
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Micke

JÄTTEFINT! Letar efter något åt Acke, vill liksom blinga liiite men inte too much, måste ändå vara stilrent och lite manligt, jag menar, varken han eller jag är ju tjejer haha! :P

2010-10-07 @ 02:55:44
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fan vad fint pannband!

2010-10-13 @ 22:41:07
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0